een spannende combinatie van hartig en zoet

Op het ´menu del dia´ stond eerst

1 Paspoortsoep die niet zo heet gegeten werd als hij werd opgediend

2 Hoofdgerecht, de zeilreis. Was behoorlijk aan de zoute kant (kom ik later op terug)

3 Het toetje, een interessante combinatie van zoet en hartig. Omdat ik

a mijn paspoort terug heb

b Cuba een eiland is waar ik nog een keer wil komen, prachtige natuur, zon, vriendelijke mensen, sensuele salsa….

c er ook HEEL VEEL mensen zijn die sex, geld, of een uitnodiging naar het buitenland van je willen.

en je weet nooit hoe ´t deze keer wordt opgediend….

 

Morgen naar Ecuador!

7 thoughts on “een spannende combinatie van hartig en zoet

  1. The Boss schreef:

    In elk geval veilig gearriveerd! Veel plezier verder, we horen de details nog wel.

  2. Maggie schreef:

    He, gelukkig dat je je paspoort weer hebt! Begon me toch een beetje zorgen te maken. Ga je je reisverhaal nog uitgeven zometeen want het wordt best een goed verhaal zo….

  3. Willem schreef:

    Hoi,
    Allereerst nog een goed nieuwjaar.
    Gelukkig heb je weer een paspoort las ik. Toch een hele geruststelling voor je. Hoop dat je de rest van de reis af kunt maken zoals gepland en dan zien we je binnenkort wel weer. Kunnen we onder het genot van een bakkie luisteren naar je spannende verhalen.
    Gr. Willem

  4. Frankybobo schreef:

    Ha die Floor, fijn zulke goede berichten te horen. 2012 is in ieder geval spannend voor je begonnen. Gpede reis, X Frank

  5. eveliene schreef:

    de beste wensen nog Floor!
    dikke knuffel
    eef

  6. floortje schreef:

    txs allemaal voor jullie leuke en lieve reacties!

  7. Claudia schreef:

    Hola Floortje: Gelukkig nieuw jaar!!!

    Espero que estés disfrutando tu visita por latinoamérica. Las fotos están muy bonitas y tú luces muy bien y contenta. Que pena tu situación en el barco, afortunadamente todo salió bien. Estoy segura que seguirás conociendo lugares hermosos y que guardarás bonitos recuerdos en tu memoria cuando regreses a Holanda. Quizás, y si todo sale bien, nos vemos en Dordrecht en junio – julio. A propósito, me gustaría saber cómo va tu español. Lo has practicado? Ojalá hayas tenido una buena profesora. 😉 Además me gustaría escuchar cómo te va con la gente, si te has sentido a gusto o qué cosas no esperabas encontrar allí.

    Un abrazo enorme desde Colombia.

    Claudia

Plaats een reactie